Rode.​draad

 

Werkgevers aan werknemers koppelen: dat is – kort samengevat – de kerntaak van Select. Maar vergis je niet, ze gaan heel wat verder dan dat. Select is een HR-totaaldienstverlener: als gespecialiseerd generalist levert het expertise op álle HR-vlakken – van aanwerving tot outplacement, en dat in verschillende vakgebieden. Wat Select daarbij uniek maakt? Hun mensen, passie, kennis en – boven alles – hun mensgerichte aanpak.

Select nestelde zich de voorbije jaren over heel België en heeft ook een handvol kantoren in het buitenland – van Nederland tot het Midden-Oosten. Een succesvol groeiverhaal, maar dat werd niet ondersteund door de communicatiestrategie. Er was nood aan een duidelijke merkdefinitie en overkoepelende huisstijl. Daarvoor kwamen ze aankloppen bij Perfect Pixel.

Rode.​Draad

 

Of je nu binnenstapt bij een Select-kantoor in Antwerpen, Brugge, s-Hertogenbosch of Dubai, je kunt steeds rekenen op experts met een passie voor human resources en oog voor de mens-achter-de-werknemer. Die boodschap wil Select HR overal op dezelfde manier uitdragen. Perfect Pixel zorgde voor die rode communicatie-draad die de kernwaarden en merkstrategie over alle vestigingen bewaart.

Rebranding.​BrandProtection

 

Het startpunt was de strategische denkoefening, uitgevoerd door adviesbureau Tallmark. Daar gingen wij verder op in met de uitrol van de volledige rebranding. Een grondige oefening, waarbij alle publicaties online en offline onder handen werden genomen. Vandaag vormt dit de basis voor alle communicatie, maar natuurlijk is er ook ruimte voor nieuwe concepten die groeien vanuit nieuwe projecten. Daarvoor werken we steeds de gepaste tools uit én volgen we de interne en externe communicatie op om de huisstijl te bewaken.