Dekenwasserij
Paardenliefhebbers kiezen resoluut voor de beste service en omkadering voor hun dier. Iets wat paardendekenwasserij Jayo uit Antwerpen als geen ander begrijpt. Alleen bereikte die boodschap nog niet voldoende ruiters.
De paardendekenwasserij klopte daarom bij Perfect Pixel aan.
Met de blik op de toekomst gericht, besloten we voor een volledige rebranding te gaan. Met als doel: een krachtige uitstraling die meteen de troeven van Jayo toont.
Duidelijk.&.authentiek
Wat je doet en wie je bent: je moet het als bedrijf metéén tonen. Dat start bij je merknaam en komt verder tot leven in je communicatie en visuele identiteit. Daarom doopten we Jayo om tot ‘Dekenwasserij’ – kort, krachtig, maar vooral duidelijk. In tekst en beeld ligt de focus voortaan op kwaliteit, rust en authenticiteit. Precies waar paardenliefhebbers naar op zoek zijn.
BRANDING.SOCIAL.MEDIA.COMMUNICATIE
Om het merk en de markt door-en-door te kennen, gingen we van start met een doelgroep- en marktonderzoek. De gegevens die daaruit naar boven kwamen, goten we in een nieuwe merkidentiteit en strategie. Dit werd gefaseerd online en offline ingevoerd. Vandaag onderhouden we verder we de social media-kanalen van de Dekenwasserij en stroomlijnen we hun communicatie.